INFORMACIÓN DA TITORA PARA UN BO APROVEITAMENTO
DESTES DÍAS SEN ATENCIÓN EDUCATIVA DIRECTA.
Bo día a todas e todos, ao longo destes días de suspensión das clases e peche do
centro educativo e en función das instrucións que recibamos da Consellería,
procurarei que a afección aos contidos programados para impartir no que queda
de trimestre, dentro das posibilidades, sexa a mínima.
Para elo, levarei a cabo a programación e execución dun calendario
ADAPTADO ÁS CIRCUNSTANCIAS de actividades e contidos. Conforme ao
publicado no DOGA estes días, tales traballos non terán carácter avaliable, o
obxectivo é repasar contidos e presentar outros de fácil comprensión e
execución a través da plataforma Edixgal, onde o alumno/a pode facer e
autocorrexir os exercicios, comprobando así o seu nivel de comprensión e
resolución axeitada. Para a materia de matemáticas tamén farei uso do libro de
texto que o alumnado levou para a súa casa.
Deseguido presento o calendario escolar e o horario de clase, para ter presente os días de tarefa
programada que se publicarán, atendendo a seguinte distribución.
LEMBRADE: todos os días, cando vos consideredes, ler durante un periodo de tempo, ben sexan libros
de historias, novas, artigos científicos, libros temáticos, ...
É importante continuar cos hábitos de traballo e de estudo como ata o momento.Lembrade que as actividades se diseñaron para facer ao longo da semana por días seguindo o horario escolar. Poderán organizarse con flexibilidade e en función das necesidades individuais.
Cada xornada programarei seguindo o noso horario escolar de clase. Moito
ánimo,e lembra que se te organizas axeitadamente terás tempo para o
ocio e as túas preferencias!!!
Para calquera dúbida eles poden contactar conmigo no correo de clase en horario de mañá: aclasedequinto@gmail.com
LUNS DÍA 16 DE MARZO
MATEMÁTICAS:
1-Libro de matemáticas, página 108. Lectura del apartado “Números decimales”
(parte entera, parte decimal y descomposición).
2-Ejercicios de refuerzo, de la página 108 el 2 y 3 .Página 109 el 4, 5 y 8. Todos en el cuaderno.
3-Forma todos los números decimales posibles que puedas variando las cifras numéricas siguiendo este ejemplo:
3, 4, 5 y 6 = 3,456 34,56 345,6
2, 8, 0 y 0 =
4-Inventa un problema donde tengas que primero sumar decimales y después con el resultado hacer una multiplicación por un sólo número. Puedes hacer la suma descomponiendo y la multiplicación en árbol. Escríbelo en la libreta.
LINGUA GALEGA
Tema 6 Netex ;“ Ummmm que rico!” punto 4; OS DETERMINANTES. ARTIGO DETERMINADO E INDETERMINADO.
No apartado de “Gramática” do teu caderno copia a táboa e toda a información relacionada sobre os determinantes a modo de esquema.
Exercicios: Actividade 2 no caderno, actividade 3 e 4 no teu ordenador.
Tema 10 Aula Planeta: "Apéndice de ortografía".Punto 1: OS SIGNOS DE PUNTUACIÓN. Repasaremos os signos de puntuación necesarios para unha correcta expresión escrita e para unha axeitada comprensión lectora. Lectura de cada un dos apartados que compoñen este apartado:
-a coma, o punto e coma, os puntos suspensivos, dous puntos, o punto, signos de interrogación e exclamación.
Do apartado de PRACTICA faremos:
Exercicio 1 no caderno “Sinala neste texto os erros na puntuación e nas maiúsculas”.
Exercicio 2 no ordenador: “Escolle a oración correctamente punteada”
2-Ejercicios de refuerzo, de la página 108 el 2 y 3 .Página 109 el 4, 5 y 8. Todos en el cuaderno.
3-Forma todos los números decimales posibles que puedas variando las cifras numéricas siguiendo este ejemplo:
3, 4, 5 y 6 = 3,456 34,56 345,6
2, 8, 0 y 0 =
4-Inventa un problema donde tengas que primero sumar decimales y después con el resultado hacer una multiplicación por un sólo número. Puedes hacer la suma descomponiendo y la multiplicación en árbol. Escríbelo en la libreta.
LINGUA GALEGA
Tema 6 Netex ;“ Ummmm que rico!” punto 4; OS DETERMINANTES. ARTIGO DETERMINADO E INDETERMINADO.
No apartado de “Gramática” do teu caderno copia a táboa e toda a información relacionada sobre os determinantes a modo de esquema.
Exercicios: Actividade 2 no caderno, actividade 3 e 4 no teu ordenador.
Tema 10 Aula Planeta: "Apéndice de ortografía".Punto 1: OS SIGNOS DE PUNTUACIÓN. Repasaremos os signos de puntuación necesarios para unha correcta expresión escrita e para unha axeitada comprensión lectora. Lectura de cada un dos apartados que compoñen este apartado:
-a coma, o punto e coma, os puntos suspensivos, dous puntos, o punto, signos de interrogación e exclamación.
Do apartado de PRACTICA faremos:
Exercicio 1 no caderno “Sinala neste texto os erros na puntuación e nas maiúsculas”.
Exercicio 2 no ordenador: “Escolle a oración correctamente punteada”
Exercicio 3 no caderno: "Volve escribir o texto empregando os signos necesarios"
RETO: Mapas interactivos flash en galego
Neste enlace dispoñedes de xogos interactivos para repasar e reforzar
contidos relacionados coa XEOGRAFÍA tanto de GALICIA como do resto
DE ESPAÑA.
MARTES DÍA 17 DE MARZO
MATEMÁTICAS
Libro de texto, página 110.
COMPARACIÓN DE NÚMEROS DECIMALES: “Para comparar números
decimales, primero se comparan las partes enteras y si son iguales, se comparan
sucesivamente las décimas, centésimas y milésimas...” (Cópialo en tu cuaderno)
1-Página 110 ejercicios 2 y 4.
2-Página 11 ejercicio 7
3-Coge un folleto de propaganda de una tienda o supermercado donde aparezcan
precios expresados en euros con números decimales. Recorta y pega 5 imágenes con
los precios ordenados de mayor a menor y después pega otros 5 pero esta vez
ordenados de menor a mayor.
Si no dispones de este material puedes dibujar los productos e inventar un precio con
números decimales.
Después puedes sumar y valorar cuánto valen esos 5 productos. Antes de hacer el cálculo haz una estimación y anótala en tu cuaderno. Después de hacer la suma podrás observar que tal hiciste la estimación.
Después puedes sumar y valorar cuánto valen esos 5 productos. Antes de hacer el cálculo haz una estimación y anótala en tu cuaderno. Después de hacer la suma podrás observar que tal hiciste la estimación.
XOGOS INTERACTIVOS: dende o blog podes acceder as dúas páxinas de xogos
matemáticos moi interesantes e de reforzo educativo para esta área educativa:
-RECURSOS IXL: https://es.ixl.com/math/5-primaria
-CÁLCULO MENTAL: https://www.topmarks.co.uk/maths-games/hit-the-button
LINGUA GALEGA
TEMA 6 DE NETEX PUNTO 5; AS CONTRACCIÓNS
Os artigos determinados e indeterminados contraen coas preposicións a, con, de, en, por e o artigo
Os artigos determinados e indeterminados contraen coas preposicións a, con, de, en, por e o artigo
determinado tamén coa partícula comparativa ca.
EXERCICIOS: copia no teu caderno no apartado de “Gramática” os cadros coas contraccións.
De seguido, a modo de reforzo e para valorar o teu nivel de comprensión do apartado de
Actividades fai o exercicio 1 no caderno, e o exercicio 3 no ordenador.
TEMA 8 DE AULA PLANETA “O RETRATO” : PUNTO 6 ORTOGRAFÍA: AS CONTRACCIÓNS
DO ARTIGO. Do apartado de PRACTICA fai este exercicio no teu caderno
NON VOS ESQUEZADES DE SEGUIR CO LIBRO DE “ ESCOLA DE PIRATAS”
FACENDO CADA SEMANA A PARTE DE EXPRESIÓN ORAL E LOGO A
PARTE ESCRITA DE CADA CAPÍTULO.
MÉRCORES DÍA 18 DE MARZO
LINGUA CASTELÁ
TEMA 6 DE NETEX: PUNTO 4 GRAMÁTICA: “LOS PRONOMBRES PERSONALES”Como xa están explicados, mesmo fixemos o xogo de recoñecer, clasificar e despois avaliar por equipos se estaba correcta a clasificación que tocou en cada grupo, agora ides facer os exercicios dese apartado.
Facedes as actividades 3-4 no voso caderno de lingua castelá no apartado de exercicios e os restantes no ordenador.
TEMA 10 DE AULA PLANETA: ANEXO DE ORTOGRAFÍA. Ao longo destes días adicaremos un tempo para mellorar a nosa escrita, repasando as principais regras de ortografía e poñéndoas en práctica. Para iso empezaremos polo uso axeitado das MAIÚSCULAS E MINÚSCULAS.
Unha vez lida a parte teórica relacionada coas normas de uso desta regra, faredes no
caderno un exercicio da práctica, o que vos queirades, e o resto no ordenador
autocorrexíndovos ao rematar. Facede o exercicio no apartado de exercicios do voso
caderno.
CIENCIAS NATURAIS
1o Na libreta de ciencias naturais debuxa unha portada para a nova unidade
“O ser humano”.
2o Fai a lectura do apartado 1 e 2 do tema 6 de Nétex “A función de nutrición no ser humano”. A continuación fai a actividade de practica do apartado 2 na libreta acompañado dun debuxo ( por exemplo o que ilustra o resumo).
NOVA: APROVEITO ESTE MOMENTO PARA RECOMENDARVOS ESTA PÁXINA DO ESCRITOR JORDI SIERRA Y FABRE ":
GRAZAS Ó AUTOR POR ESTA BOA INICIATIVA.
http://sierraifabra.com/?page_id=5280&lang=es
CIENCIAS NATURAIS
1o Na libreta de ciencias naturais debuxa unha portada para a nova unidade
“O ser humano”.
2o Fai a lectura do apartado 1 e 2 do tema 6 de Nétex “A función de nutrición no ser humano”. A continuación fai a actividade de practica do apartado 2 na libreta acompañado dun debuxo ( por exemplo o que ilustra o resumo).
NOVA: APROVEITO ESTE MOMENTO PARA RECOMENDARVOS ESTA PÁXINA DO ESCRITOR JORDI SIERRA Y FABRE ":
ESPECIAL: EL CUENTO DE HOY
TAL E COMO ESCOITEI EN RNE, CADA DÍA PUBLICARÁ UN CONTO ORIENTADO PARA OS NENOS/AS DURANTE TODO ESTE TEMPO QUE ESTÁN NA CASA. É BO MOMENTO PARA LER E DISFRUTAR CADA DÍA DUNHA NOVA AVENTURA.GRAZAS Ó AUTOR POR ESTA BOA INICIATIVA.
http://sierraifabra.com/?page_id=5280&lang=es
Semana del 16 al 18 de marzo. Lengua Inglesa.
From 16 to 18 March you can do the activities we talked about in class:
GO FURTHER BOOKLET
Página 2, sobre los adjetivos posesivos.
Página 3, sobre cómo decir la hora.
Página 16, lectura sobre Ada y actividad 1 y si se animan al desafío, la actividad 2!
No se olviden de la fotocopia del ejercicio del examen que tenían que volver a hacer luego de la corrección que hicimos todos juntos en clase.
Aquí les paso unos enlaces para que repasen cómo decir la hora y practiquen uniendo las horas y los relojes. También hay una video sobre los horarios alrededor del mundo.
GO FURTHER BOOKLET
Page 2, about possessive adjectives.
Page 3, about telling the time.
Page 16, read the text about Ada and do exercises 1 and 2, if you accept the challenge!
Don´t forget to re-do the exercise from the test, the one we corrected in class altogether.
Here you have some links for you to revise telling the time and practise matching the times and clocks. There's also a video about times around the world.
Gracias María por darnos toda esta información para no perder el ritmo de clase por la cuarentena del Covid-19
ResponderEliminarGrazas Rober a ti e a todos/as, unha aperta moi grande e cuidádevos moito. Estamos a vivir unha situación excepcional,agora toca quedar na casa.Cando remita volveremos a vernos con moitas ganas e ilusión.
Eliminar