MARTES 24 DE MARZO
MATEMÁTICAS
TEMA 3 AULA PLANETA- PUNTO 3-
"La representación sobre la recta numérica" Lede ese apartado e logo facede os 2 exercicios de PRACTICA que aparecen, para valorar o voso nivel de comprensión.
https://profesores.aulaplaneta.com/#/cuaderno-estudio?AsignaturaID=47&CursoID=6&UnidadID=1592<iIntegrado=1
ACTIVIDADE: Agora toca que practiquedes vos, debuxade na carilla dunha folla en posición horizontal do voso caderno de matemáticas, unha recta numérica que vaia den o 0 ata os 20 cm. coa axuda dunha regra.
Logo aproveitade para medir cada un dos vosos dedos da man, empezaredes polo pulgar e marcaredes na folla o que mide, logo prolongade unha línea vertical a modo de frecha no papel e na parte de abaixo da mesma poñedes o valor numérico cos decimais e o nome do dedo que estades medindo. Así sucesivamente ata chegar ao meñique.
Despois mediredes unha goma, un lapis, o estoxo, unha pulseira, mesmo un plátano...e ides anotando debaixo da recta numérica o valor resultante de tal maneira que quede como vedes abaixo.
TEMA 3 AULA PLANETA. PUNTO 4:
Lede este apartado e facedes no ordenador os PRACTICA para valorar se vos supuxo algunha dificultade a modo de repaso.Facede no voso caderno uns apuntamentos onde apareza reflexado como se fai o cambio de decimal a fracción e a inversa.
PODES COPIAR ESTE PEQUENO RESUMO.
1-"Si tenemos fracciones decimales y queremos escribirlos en forma de número decimal procedemos de la siguiente forma:
- Escribimos el numerador de la fracción decimal.
- Ponemos una coma a su derecha.
- Procedemos a desplazar la coma hacia la izquierda , saltando tantas cifras como ceros tenga el denominador. Si se acaban las cifras, añadimos ceros a la izquierda"
- Ejemplo:

2-"Para convertir números decimales a fracciones decimales seguimos un procedimiento que veremos con el ejemplo del decimal 0,789:
- Ponemos el número decimal en el numerador de la fracción y escribimos un 1 en el denominador .



Así pues, la fracción decimal equivalente al número decimal 0,789 es 789/1.000.
LINGUA GALEGA
EXERCICIO: Aproveitando os dous textos que escribiches onte sobre unha "receita de cociña" e os "pasos para protexernos do coronavirus" fai dous cadros no teu caderno no apartado de exercicios, un de determinantes e outro de contraccións. Logo localiza nos teus escritos este tipo de palabras e colócaas no cadro correspondente explicando como se forman.
ACTIVIDADE: No teu caderno de GRAMÁTICA anota nun mapa conceptual os pasos para facer unha boa REDACCIÓN apoiándote nos contidos expostos neste tema: pasos a seguir e consellos a ter en conta
Agora fai unha pequena redacción sobre a importancia de consumir produtos de proximidade (alimentos que se atopan na zona ou moi preto de onde vivimos) tendo en conta aspectos como:
-variedade na producción, como inflúen na nosa alimentación diaria, aporte nutricional, produto fresco con garantía de conservación das propiedades nutricionais, entrega rápida, confianza, posibilidade de falar co produtor...
Non esquezas ilustrar o teu escrito ao rematar.
-variedade na producción, como inflúen na nosa alimentación diaria, aporte nutricional, produto fresco con garantía de conservación das propiedades nutricionais, entrega rápida, confianza, posibilidade de falar co produtor...
Non esquezas ilustrar o teu escrito ao rematar.
Para mellorar o teu traballo fíxate nos consellos que che proporcionan no apartado 4 da unidade 7 de AULA PLANETA
https://profesores.aulaplaneta.com/#/cuaderno-estudio?AsignaturaID=66&CursoID=6&UnidadID=1766<iIntegrado=1
ANEXO10-AULA PLANETA:APÉNDICE DE ORTOGRAFÍA:
A ACENTUACIÓN
Repasa as regras de acentuación lendo este apartado. Logo fai o PRACTICA cos tres exercicios no teu ordenador.
ESCOLA DE PIRATAS:
Lembrade que esta semana toca o capítulo 8 deste libro. Se non dispoñedes da folla modelo que vos daba para traballar coa información, facédeo nun folio en branco seguindo os pasos indicados ata o momento.GRAZAS!
No hay comentarios:
Publicar un comentario